Werken in het Rotterdamse onderwijs of de kinderopvang? Verander van baan en ontdek de mogelijkheden tijdens de informatiebijeenkomst op 29 januari 2025! Wil jij in het Rotterdamse onderwijs of de kinderopvang werken? En wil je weten wat voor zij-instromertrajecten je daarvoor kan volgen? Woensdag 29 januari 2025 organiseert de gemeente Rotterdam samen met de Rotterdamse schoolbesturen en kinderopvangorganisaties een informatiebijeenkomst. Daar leggen ze (en wij natuurlijk ook) uit hoe je kunt werken in het onderwijs of de kinderopvang. Zien we je op het Wolfert College?
Aanmelden
Meld je nu hier aan voor 29 januari 2025! Voor wie?
De bijeenkomst is er voor mensen die van baan willen veranderen en willen werken in het Rotterdamse onderwijs of de kinderopvang.
Programma
- Tijdens de bijeenkomst zijn er presentaties van Rotterdamse hogescholen en mbo-instellingen over de leer-werktrajecten en opleidingen voor zij-instromers.
- Je kunt al je vragen stellen en direct in gesprek gaan met verschillende onderwijsbesturen en kinderopvangorganisaties tijdens de informatiemarkt.
Ontdek jouw mogelijkheden en oriënteer je grondig op je toekomstige onderwijscarrière. Alle schoolbesturen zijn actief betrokken, waardoor je direct uitgebreid advies en informatie kunt krijgen. We ontmoeten je graag en beantwoorden met plezier al je vragen over werken in het basisonderwijs, speciaal onderwijs en het voortgezet onderwijs.
Evenement details
- Datum: Woensdag 29 januari 2025
- Tijd: 18.45 – 21.15 uur (afhankelijk van jouw persoonlijke programma)
- Locatie: Wolfert College (Walenburgerweg 128-130 in Rotterdam)
Oriënteren en inspireren
Lees in de tussentijd alvast hoe jij je kunt
oriënteren. Laat je inspireren door de
verhalen van andere Rotterdamse leraren en pedagogisch medewerkers, zoals
Guvelle of
Marion.
Heb je al een (les)bevoegdheid? En ben je nu niet werkzaam in het Rotterdamse onderwijs of de kinderopvang? Rotterdam staat om jou te springen! Bekijk hier direct de vacatures voor leraren of bekijk de vacatures van de kinderopvang.